تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

تیغه دستگاه برشکاری اره نواری

شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و انواع برشکاری و فولادهای آلیاژی، تسمه فولادی، تسمه ترانس، ورق فولادی، ورق ST52، ورق ST37، ورق CK45 ، شمش اسلب، شمش بلوم، میلگرد، میلگرد A105، میلگرد CK45، میلگرد SPK، میلگرد MO40، لوله صنعتی، لوله جدار چاه، انواع چهارپهلو  CK45، ST37، ST52، ترانس آغاز نموده است.

جهت مشاوره و خرید با شماره های 02122247000 | 09108697000 تماس حاصل فرمائید.

برشکاری میلگرد فولادی (اره نواری)

تیغه های برشکاری بطور کلی در انواع مختلفی وجود دارند. برای مثال :
1- کربن
2- دو فلزی
3- کاربید گریت
4 – کاربید تیپد
هرکدام از این تیغه ها ویژگی های خاصی دارد که آنها را برای انجام برشکاری های متفاوت بر روی قطعاتی با ضخامت های مختلف مناسب میکند. هر یک از این تیغه ها ترکیب، مزایا، فواید و کاربردهای خاص خود را دارند.
کربن : تیغه های کربنی ساختاری یک پارچه دارند و از فولاد با درصد کربن بالا ساخته شده اند. این نوع تیغه ها در سه نوع نرم، سخت و اصطکاکی وجود دارند.برشکاری
دو فلزی : تیغه های دو فلزی توسط پرتوی الکترون (EB) ساخته می شوند که یک سیم فولادی با سرعت بالا را در پشت یک فولاد آلیاژی ایجاد می کند تیغه های دو فلزی چهار برابر مقاومت بیشتری در برابر حرارت نسبت به تیغه های کربنی دارند که برای برش تولیدی و برش هدف کلی از سازه ها ، لوله ها و مواد جامد استفاده می شوند. بطور کلی دو نوع تیغه Bi Metal وجود دارد: Matrix II و M42

میلگرد M040 از دسته فولادهای آلیاژی حرارت پذیر است که به خوبی جوشکاری شده و شکل می گیرد. میزان کروم موجود در این فولاد باعث افزایش مقاومت حرارتی در آن می شود.

کاربید گریت : از این تیغه برای برش مواد سخت و محکم مانند فایبرگلاس ، شیشه کف ، کامپوزیت های گرافیت ، لاستیک تقویت شده با سیم و فولاد سخت شده و غیره استفاده میکنند.

کاربید تیپ : این نوع تیغه برای ریخته گری آلومینیوم و کامپوزیت طراحی شده است و برای برش مواد ، برش سخت چوب و تخته سه لا میتوان از آن استفاده کرد. تیغه های نوک کاربیدی برای برش سریع طراحی شده اند و در برابر سایش بسیار مقاوم هستند و عمر طولانی دارند.برشکاری

مشاهده این مطلب » برشکاری ورق فولادی (CNC)

جهت ثبت سفارش برشکاری با دستگاه برش CNC همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
شماره تماس دفتر مرکزی :  02122247000 - 09108697000

اهمیت سوخت و سرعت در برش اره نواری

شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی وانواع برشکاری cnc ، برقی، اره نواری و فولادهای آلیاژی انواع میلگرد فولادی، تسمه، ورق فولادی، شمش فولادی، لوله صنعتی، لوله جدار چاه، آغاز نموده است.

سرعت در اینجا اشاره به سرعت حرکت نوک دندانه های تیغه های برش بر روی قطعه کار دارد، این سرعت با واحد متر بر ثانیه اندازه گیری می شود. سرعت حرکت تیغه باید با توجه به رنج توصیه شده برای هر ماده تنظیم شود. بسته به نوع دستگاه برشکاری ، تنظیمات خاصی برای سرعت حرکت تیغه وجود دارد و باید با توجه به خصوصیات هر دستگاه سرعت را مشخص کرد. دستگاه هایی که تنوع سرعت حرکت تیغه ی آنها به دو یا سه حالت محدود باشد طبیعتا به کارآمدی دستگاه هایی که تنوع زیادی برای تنظیمات سرعت آنها وجود دارد نیستند.

مشاهده این مطلب » برشکاری هواگاز
اهمیت سوخ ت سرعت در اره نواری

میلگرد M040 از دسته فولادهای آلیاژی حرارت پذیر است که به خوبی جوشکاری شده و شکل می گیرد. میزان کروم موجود در این فولاد باعث افزایش مقاومت حرارتی در آن می شود.

سوخت در این قسمت اشاره دارد به نیرویی که به تیغه ی برش برای نفوذ به قطعه ی کار وارد می شود. هر چقدر سختی قطعه کار کم تر باشد به فشار سوخت کمتری نیاز است. با افزایش سختی مواد قطعه ی کار، میزان سوختی که استفاده می شود هم باید افزایش پیدا کند. برای سوخت رسانی به دستگاه روش های متنوعی وجود دارد : سوخت رسانی دستی-سوخت رسانی گرویتی (زمینی)-سوخت رسانی هیدرولیک

بسته به نوع برش و اندازه های موردنظر باید سوخت تیغه نیز تامین شود.

جهت ثبت سفارش برشکاری با دستگاه برش CNC و برش پلاسما همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
شماره تماس دفتر مرکزی :  02122247000 – 09108697000

برشکاری

شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی وانواع برشکاری سی ان سی ، برقی، اره نواری و فولادهای آلیاژی انواع میلگرد فولادی، تسمه، ورق فولادی، شمش فولادی، لوله صنعتی، لوله جدار چاه، آغاز نموده است.

از دستگاه برش cnc هواگاز برای برشکاری ورق های فولادی استفاده میشود. این کار زمانی صورت می گیرد که مشتری نیاز به برشکاری دقیق و طراحی خاص برای کار خود داشته باشد. دستگاه مورد استفاده در این مجموعه ، علاوه بر دقت بالا، قابلیت برشکاری ورق های فولادی از قطر 6 میلی متر تا 300 میلی متر را دارد.

برشکاری با سیستم هواگاز در مجموعه سعادت توس پایا به دو صورت کار با دستگاه سی ان سی و دستگاه برقی صورت میگیرد.برشکاری با استفاده از دستگاه برقی زمانی انجام می شود که کار مشتری نیازمند دقت زیادی نباشد یا طرح موردنظر به صورت خطی مستقیم باشد.

دستگاه برش اره نواری دستگاهی با عملکرد نیمه اتوماتیک است که دقت و تمیزی کار بستگی به نوع تیغ اره آن دارد. دستگاه های برشکاری اره نواری شرکت سعادت توس پایا قابلیت برش از قطر 20 میلی متر تا 1000 میلی متر را دارد و این کار را با بالاترین دقت انجام می دهد.​

انواع مختلف میلگرد فولادی

شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،میلگرد فولادی، انواع تسمه، انواع ورق فولادی، انواع شمش فولادی، لوله صنعتی، لوله جدار چاه،  آغاز نموده است.

جهت مشاوره و خرید با شماره های 02122247000 | 09108697000 تماس حاصل فرمائید.

میلگرد که در انگلیسی مخف شده ی کلمه ی “میله ی تقویت کننده” است و عمدتا با همان نام میلگرد شناخته می شود، میله ی فولادی یا توده ای از سیم های فولادی است که به عنوان وسیله ای با قابلیت کششی در بتن مسلح و سازه های بنایی مسلح برای تقویت و کمک به بتن تحت نیروی کششی استفاده می شود . بتن نیروی فشار قوی دارد، اما دارای مقاومت کششی ضعیفی است. میلگرد به طور قابل توجهی مقاومت کششی سازه را افزایش می دهد. سطح میلگرد اغلب با دنده ، شاخک یا تورفتگی “تغییر شکل” داده تا پیوند بهتری با بتن ایجاد کند و خطر لغزش را کاهش دهد.

میلگرد M040 از دسته فولادهای آلیاژی حرارت پذیر است که به خوبی جوشکاری شده و شکل می گیرد. میزان کروم موجود در این فولاد باعث افزایش مقاومت حرارتی در آن می شود.

انواع مختلف میلگرد فولادی

مشاهده محصول » میلگرد CK45

جهت ثبت سفارش برشکاری با دستگاه اره نواری همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

رایج ترین نوع میلگرد فولاد کربنی است که به طور معمول از میله های گرد نورد گرم با الگوهای تغییر شکل تشکیل می شود. انواع دیگر که به راحتی در دسترس هستند شامل فولاد ضد زنگ و میله های کامپوزیت ساخته شده از الیاف شیشه ، الیاف کربن یا الیاف بازالت هستند. میله های تقویت کننده فولاد همچنین میتوانند در یک رزین اپوکسی پوشش داده شوند که برای مقاومت در برابر اثرات زنگ زدگی بیشتر در محیط های آب شور و همچنین سازه های زمینی طراحی شده اند.

مشاهده محصول » میلگرد ST52

انواع دیگری از میلگرد به نام “بامبو” وجود دارند. این انواع جایگزین گران تر هستند و یا ممکن است از خواص مکانیکی کمتری برخوردار باشند و بنابراین بیشتر در ساز و کار های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند که مشخصات فیزیکی آنها نیازهایی از بتن را برطرف میکنند که میلگرد کربنی از آن ویژگی ها برخوردار نیست. فولاد و بتن ضرایب انبساط حرارتی مشابهی دارند، بنابراین یک عضو سازه بتونی تقویت شده با فولاد با تغییر دما کمترین تنش دیفرانسیل را تجربه خواهد کرد.

مشاهده محصول » میلگرد ST37

انواع مختلف میلگرد فولادی

جهت ثبت سفارش برشکاری با دستگاه برش CNC و برش پلاسما همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

برش cnc

شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،میلگرد، انواع تسمه، انواع ورق، انواع شمش، لوله صنعتی، لوله جدار چاه و همچنین برشکاری cnc، اره نواری، برقی  آغاز نموده است.

جهت آشنایی با دستگاه برش CNC ابتدا باید دستگاه CNC را برای شما تعریف کنیم . CNC مخفف عبارت Computer Numerical Control است که معنای آن، کنترل عددی توسط کامپیوتر می باشد . به‌عبارت‌دیگر CNC به معنای برش پلاسما است. برش پلاسما پروسه‌ای است که در آن فولاد یا سایر فلزات (گاهی اوقات برخی مواد دیگر) به‌وسیله یک مشعل (torch) در قطرهای مختلف برش داده می‌شود. در روش برش پلاسما از کامپیوتر برای کنترل دستگاه‌ ها جهت انجام عملیات مختلف نظیر برش ، تراش ، حک  و … استفاده می‌شود.برشکاری

در این برش یک گاز نجیب (در برخی موارد هوای فشرده) با سرعتی ‌بالا از سمت نازل دمیده شده و در همان لحظه یک قوس الکتریکی (Electrical ARC) بین گاز در سر نازل با سطح برش ایجاد می‌گردد و گاز  تبدیل به حالت پلاسما می‌شود. پلاسما به‌اندازه ای گرم است که فلز را ذوب کند و برش دهد. هوای فشرده نیز به‌اندازه‌ای فشار دارد که فلز ذوب‌شده را از مسیر برش دور کند. برش پلاسما فرایند برش با قوس الکتریکی است و روی هر نوع فلز رسانا ، فولاد نرم ، آلومینیوم ، فولاد ضدزنگ (Stainless steel) و . . . انجام می شود. دستگاه‌های برش پلاسما قابلیت برش انواع ورق، برگه و شمش اسلب فلزی را دارا می‌باشند و در صنایع مختلف نظیر ماشین‌سازی، قالب‌سازی، فولادسازی، سوله سازی، لوستر سازی و… کاربرد دارند.برشکاری

 
برش CNC

میلگرد M040 از دسته فولادهای آلیاژی حرارت پذیر است که به خوبی جوشکاری شده و شکل می گیرد. میزان کروم موجود در این فولاد باعث افزایش مقاومت حرارتی در آن می شود.

برش پلاسما بوسیله دستگاه برشکاریCNC از دو روش برای شروع کار قوس الکتریکی بهره می‌گیرد :

  •  ایجاد قوس از طریق گذاشتن مشعل(Torch) روی قطعه کار و تماس با آن.
  • استفاده از یک مدار ولتاژ بالا _ فرکانس بالا برای ایجاد قوس الکتریکی.

در روش دوم معایب و خطراتی وجود دارد که از این معایب می‌توان به خطر برق‌گرفتگی، لزوم حفظ فاصله از شعله و حجم بالای تشعشعات فرکانس‌های رادیویی اشاره کرد.برشکاری

برای جلوگیری از نویز پذیری این تجهیزات و آسیب رسیدن به آن‌ها از تجهیزات دیگری برای شروع  کار قوس استفاده می‌شود. این تجهیزات معمولاً روی سیستم جداگانه‌ای که دور از سیستم‌های الکترونیکی حساس بوده و بطورکلی کنترل پلاسما نامیده می‌شود قرار می‌گیرند.برشکاری

با یک منبع نیرو، تورچ یا مشعل پلاسما، هوای فشرده، نیروی الکتریکی و الکترودهای مناسب، دستگاه های برشکاری پلاسما توانایی برش سریع و دقیق هرگونه فلز مانند آلومینیوم، فولاد ضدزنگ، برنج و مس را باضخامت بیش از ۵ سانتیمتر دارا هستند. در برش پلاسما نیاز به گرم کردن اولیه قطعه وجود ندارد.برشکاری

 

مشاهده این مطلب » دستگاه برشکاری اره نواری

جهت ثبت سفارش برشکاری با دستگاه اره نواری همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 شماره تماس دفتر مرکزی :  02122247000 - 09108697000