تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

اهمیت سوخت و سرعت در برش اره نواری

شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی وانواع برشکاری cnc ، برقی، اره نواری و فولادهای آلیاژی انواع میلگرد فولادی، تسمه، ورق فولادی، شمش فولادی، لوله صنعتی، لوله جدار چاه، آغاز نموده است.

سرعت در اینجا اشاره به سرعت حرکت نوک دندانه های تیغه های برش بر روی قطعه کار دارد، این سرعت با واحد متر بر ثانیه اندازه گیری می شود. سرعت حرکت تیغه باید با توجه به رنج توصیه شده برای هر ماده تنظیم شود. بسته به نوع دستگاه برشکاری ، تنظیمات خاصی برای سرعت حرکت تیغه وجود دارد و باید با توجه به خصوصیات هر دستگاه سرعت را مشخص کرد. دستگاه هایی که تنوع سرعت حرکت تیغه ی آنها به دو یا سه حالت محدود باشد طبیعتا به کارآمدی دستگاه هایی که تنوع زیادی برای تنظیمات سرعت آنها وجود دارد نیستند.

مشاهده این مطلب » برشکاری هواگاز
اهمیت سوخ ت سرعت در اره نواری

میلگرد M040 از دسته فولادهای آلیاژی حرارت پذیر است که به خوبی جوشکاری شده و شکل می گیرد. میزان کروم موجود در این فولاد باعث افزایش مقاومت حرارتی در آن می شود.

سوخت در این قسمت اشاره دارد به نیرویی که به تیغه ی برش برای نفوذ به قطعه ی کار وارد می شود. هر چقدر سختی قطعه کار کم تر باشد به فشار سوخت کمتری نیاز است. با افزایش سختی مواد قطعه ی کار، میزان سوختی که استفاده می شود هم باید افزایش پیدا کند. برای سوخت رسانی به دستگاه روش های متنوعی وجود دارد : سوخت رسانی دستی-سوخت رسانی گرویتی (زمینی)-سوخت رسانی هیدرولیک

بسته به نوع برش و اندازه های موردنظر باید سوخت تیغه نیز تامین شود.

جهت ثبت سفارش برشکاری با دستگاه برش CNC و برش پلاسما همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
شماره تماس دفتر مرکزی :  02122247000 – 09108697000
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد