تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

میلگرد فولادی


میلگرد ها از جنس فولاد ساخته و تولید میشوند که در صنعت و ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند. در تمامی کشورها از میلگرد به عنوان بخش اصلی ساختمان سازی و مقاوم سازی در ستون ها و همچنین در کف ساختمان استفاده میشود. میلگرد در انواع مختلفی ساخته میشود.میلگرد آجدار،میلگرد ساده ،میلگرد صنعتی و میلگرد زیگزاگ از جمله میلگردهایی هستند که کاربرد فراوانی در صنعت دارند.گروه توسعه اقتصادی ثمین تجارت خاورمیانه ارائه دهنده انواع میلگرد شامل : سمانته، ترانس، Mo40،Ck45، A105، St52، St37، Spk، VCN می باشد.

میلگرد A105

ویژگی ها : این میلگرد نوعی فولاد آلیاژی کم کربن است و دارای طول عمر زیاد ، حداقل تعمیر ، ضد زنگ ، پولیش  شده ، براق  و  مشکی  می باشد.

کاربردها : از این نوع میلگرد در صنایع نفت،گاز، پتروشیمی و تهیه پیچ و مهره ها استفاده میشود .

میلگرد CK45

ویژگی ها : میلگرد CK45 میلگردی است که آلیاژ آن در مقایسه با میلگرد ST37 از مقدار کربن بالاتری تشکیل شده، بنابراین به علت داشتن درصد بالایی از کربن ، از سختی و استحکام بیشتری برخوردار است.

کاربردها : از این نوع میلگرد در ساخت قطعات اتومبیل و موتورها ، مهندسی مکانیک ، شافت ، غلطک صنعتی  و  صنایع  مشابه  استفاده  میشود.

میلگرد SPK

ویژگی ها : از  این نوع میلگرد می توان در ساخت غلطک های صنایع سیمان ، غلطک های صنایع فولاد ،شاتون، چرخ دنده، محورهای خودرو،دنده فرمان ،پیچ های مقاوم ،میله های اتصال ، زره آسیاب های گلوله ای مواد خام ، ظرف های  تحت  فشار  و  غیره  استفاده  کرد.

کاربردها : از این میلگرد می توان در ساخت تیغه برش ، ابزار های خان کشی،قالب های پانچ و پولک زنی ، میل لنگ ها ، محورهای غیر هم مرکز ، اجزاء و قطعات دندانه دار ، شفت ها ، شاسی اتومبیل ، صفحه دیسک و ابزارهایی که با آنها عمل شکل دهی  سرد  صورت  میگیرد  استفاده  کرد.

میلگرد MO40

ویژگی ها : این میلگرد از دسته فولادهای آلیاژی حرارت پذیر است که به خوبی جوشکاری شده و شکل می گیرد.میزان کروم موجود در این فولاد باعث افزایش  مقاومت  حرارتی  در  آن می شود.

کاربرد ها : از این میلگرد می توان در ساخت غلطک های صنایع سیمان ، غلطک های صنایع فولاد ، شاتون ، چرخ دنده ، محورهای خودرو ، دنده فرمان ، پیچ های مقاوم ، میله های اتصال ، زره آسیاب های گلوله ای مواد خام ، ظروف تحت فشار و  سازه  هواپیما  استفاده  کرد.

میلگرد ST37

ویژگی ها : این نوع میلگرد بسیار پرکاربرد است و فولاد آن جزو فولادهای ساختمانی می باشد و دارای خواص مکانیکی بالاییست که این موضوع طول عمر محصولات تولید شده از آن را افزایش می دهد.همچنین برای افزایش خواص مکانیکی محصولات فولادی از عملیات حرارتی برای آن استفاده می شود.

کاربردها : از میلگرد فولاد ST37 می توان در اسکلت بدنه ی ساختمان و قطعات ماشین ها ، پل ها ، صنعت کشتی سازی ، ساخت لوله و همچنین قطعاتی مثل پیچ و مهره ، میله و محور استفاده کرد.

میلگرد ST52

ویژگی ها : این میلگرد با دارا بودن مقادیر قابل توجهی از عناصر سیلیسیم ، منگنز و همینطور خاصیت ارتجاعی بالا در برابر پیچش و خمش و تحمل وزن رفتار مناسبی را از خود نشان می دهد، علاوه بر خاصیت مقاومت به خمش و ارتجاعی ، قابلیت  جوشکاری  و  ماشین کاری  را  نیز  دارد.

کاربردها : از این میلگرد در مهندسی سازه بعنوان شفت در صنعت ماشین سازی ،صنعت ساخت شاسی ، ساخت قطعات خودروهای سنگین و ریل سازی  استفاده  می شود.

 

میلگرد VCN

ویژگی ها : از ویژگی های مهم این نوع میلگرد ، امکان اجرای عملیات حرارتی بوده که علاوه بر آن دارای استحکام بالایی در برابر ضربه ، ساییدگی ، پوسته پوسته شدن ، حرارت و غیره می باشد و نسبت  به  سایر  میلگردها  سختی  بالایی  دارد.

کاربرد ها :  این نوع میلگرد سختی زیادی دارد و در مواردی که نیاز به افزایش سختی و آبکاری داشته و همچنین تحت فشارهای شدید کششی ، خمشی و پیچشی هستند ، کاربرد دارد و در صنایع مختلفی مانند موتورهای الکتریکی ، تولید قطعات اتوموبیل ، ابزارهای تراشکاری و غیره نیز کاربردهای  بسیاری دارند.

میلگرد ترانس

ویژگی ها : این نوع میلگرد یکی از پرکاربرد ترین مقاطع فولادی است که به دارا بودن تنوع بالا در سایز ، ابعاد ، انواع و اشکال مختلف معروف است و نوعی میلگرد کششی با مقاومت بالاست که از نظر ظاهری نسبتا زیبا و  کاملا  صیقلی  می باشد .

کاربرد ها  :کیفیت و میزان صیقلی بودن وجه ممتاز و مهم میلگرد ترانس است که به ساختار و نحوه پولیش زنی  آن بستگی دارد که بر همین اساس می توان آن را به دو دسته تک پولیش و دو پولیش تقسیم کرد. این میلگرد در پروژه های صنعتی و ساختمانی برای ساخت ساختمان ها و مقاوم سازی  بیشتر  آن ها  نیز  استفاده می شود.

میلگرد سمانته

ویژگی ها  :این نوع میلگرد یکی از پرکاربرد ترین فولادهای ST37 موجود در بازار است که جزو میلگرد هایی است که در پروژه های ساختمانی نیز کاربرد دارد  و  از  آن  به وفور  در صنایع مختلف استفاده  میشود . 

کاربرد ها  :از این میلگرد در صنعت خودروسازی ، جنگ افزار سازی و  معادن  استفاده  می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد