تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

قیمت ورق آهن در تهران

شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،انواع ورق فولادی، ST52، ST37، CK45، A516، آغاز نموده است.

قیمت ورق آهن در تهران

از ورق های فولادی ST52 بعنوان ورق های زیربنایی صنعت نام برده می شود ، دلیل آن هم طیف وسیع مصرف آنها در صنایع مادر و بالادستی می باشد. شرکت ثمین تجارت این میلگرد را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه میکند.

رایج ترین نوع ورق سیاه از نظر کیفیت است که از نظر سختی و منعطف بودن در حد متوسط قرار دارد . خواص مکانیکی از دیگر مشخصات ویژه ی آنها می باشد. شرکت ثمین تجارت این میلگرد را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه میکند.

رایج ترین نوع ورق سیاه از نظر کیفیت ورق ST37 است که از نظر سختی و منعطف بودن در حد متوسط قرار دارد . خواص مکانیکی از دیگر مشخصات ویژه ی آنها می باشد.

ز مهم ترین ویژگی های ورق های فولادی آلیاژی CK45 می توان به قدرت استحکام بالا ، سختی بسیار بالا و مقاومت در برابر زنگ زدگی اشاره کرد. شرکت ثمین تجارت این میلگرد را با بهترین کیفیت و قیمت در ایران به فروش می رساند. 

ورق A516 جزو آن دسته از ورق های فولادی پرداخت شده ای است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و سایش دارند.شرکت ثمین تجارت این میلگرد را با بهترین کیفیت و قیمت در ایران به فروش می رساند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد