تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

تسمه فولادی

عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی،تسمه فولادی،میلگرد،ورق فولادی،شمش فولادی،لوله صنعتی

فروشندگان فولاد در تهران

شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولاد آلیاژی آغاز نموده است. این شرکت با هدف اعتماد سازی و جلب رضایت مشتری، ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت، انجام خدمات محوله به نحو احسن و تحویل به موقع محصولات به مشتریان خود در تلاش است یکی از بهترین عرضه کنندگان آهن و فولاد در ایران باشد و بتواند در جهت رشد و تعالی کشور خدمات شایانی ارائه دهد. 

فروشندگان فولاد در تهران

فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه از شرکت‌های پیشرو ایرانی است که در زمینه تولید ورق‌های فولادی فعالیت‌ می‌نماید. این شرکت با ماموریت ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور و ارتقای سطح فناوری صنعت فولاد، به عنوان سازمانی جهان تراز بیش از پنجاه درصد از مصرف فولاد کشور را جهت استفاده در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی، صنایع فلزی سبک، صنایع فلزی سنگین و لوله‌های انتقال سیالات، صنایع بسته‌بندی، صنایع لوازم خانگی و الکتریکی و صنایع لوله و پروفایل تولید می‌نماید. شرکت فولاد مبارکه دارای هفت مجتمع صنعتی در اقصی نقاط کشور بوده و بیش از بیست هزار نفر در بخش‌های مختلف این شرکت به کار اشتغال دارند.

جهان فولاد کاویان

مجموعه جهان فولاد کاویان بیش از 4 دهه قبل فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش انواع ورق و خدمات مرتبط مانند انواع برشکاری و سوراخکاری با ورق را آغاز نموده است.
در بازار کنونی که اطلاعات نقش بسزایی در موفقیت دارد نیاز به داشتن اطلاعات دقیق سریع و به روز بیش از هر زمانی احساس می شود لذا مجموعه جهان فولاد کاویان تصمیم گرفت با راه اندازی این سایت اطلاعات لازم برای داشتن معاملاتی موفق را در اختیار مصرف کنندگان ورق قرار دهد و سهمی در زمینه ایجاد شفافیت در این بازار داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد